2012-02-14 ? 15:19:58

Magsjuk!!:(

hej hej!!
jag har varit magsjuk ett tag så att jag har inte bloggat så mucket på sissta tiden.. men ibland har man bara inte tid:) men idag sov jag typ ett tag och sen vaknar man av att telefonen ringr. jag svara och det va olivia:) hon ba kan jag greta sally och emma komma hem till dig och typ säga "hej". jag ba ja det får ni väll så då kom dom och det va väll kul...........:):):):):)<3<3<3<3 aja sen gick jag ner och kpte presenter fr ni har väll in te glömt att det är alla hjärtans dag idag fast om man har facebook kan man ju knappst ha missat det;) det kommer tyvär inga bilder idag:( men nu ska jag typ dra så jag kanske kan blogga lite senare ikväll (om jag hinner) aa men nu ska jag dra så bay!!!<3




puss och kram Norah!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!