2011-12-27 ? 22:04:21

Hej hej!

Hej allara västaste bloggläsare....<3
Idag har jag varit i sala och kollat när min brorsa har spelat forbolls cup. hihi imorron är det min tur och på torsdag min lillebrorsa... Jaha inatt blev man MOSTER åt världens sötaste lilla bebis<3<3<3 Felix och hans lag kom tvåa... Men det kommer troligen inte gå lika bra för oss för vi är mest 99:or i vårat lag och vi är anmälöda till 97/98... Men vi får kämpa så hårt vi kan. Idag red jag inget för det blev så sent när jag kolla på Felix men kommer nog rida imorron istället;D Ska lägga upp en bild på världens sötaste Leah






Kram Norah<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!