2011-12-30 ? 23:32:32

2011-12-30

Hej alla "söta"!!!!
Igår va jag och kolla när min lillebror spela cup, det gick inge bra för dom:( sen efter det så åkte jag ,pappa och wilma till vesterås;D vi bytte mina skor så nu har jkag andra. sen åkte jag och tina ut till stallet och jag red, när jag hade ridit klart så åkte jag hem till greta för jag skulle sova där:D Vi vakna typ kl 8.30, vi bytte om sen åkte vi till stallet... vi började med att mocka, foderhinkar,höpåsar,sopa och städa och lite så... sen red jag det gick super 8D men när jag kom hem skulle jag åka och hälsa på världens bästa syster och hennes dotter asa söt ee hon....;D här kommer en lite bild:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!